Kan man förlänga tidsfristen för att godkänna varan?
Det går tyvärr inte att förlänga den tid köparen har fått för att godkänna varan. Om köparen inte har fått varan levererad inom tidsfristen bör denne klicka på Detaljer för betalningen inne på sitt Paysonkonto och därefter på knappen Utebliven vara. Då blir betalningen låst på Paysonkontot. När köparen sedan fått varan levererad godkänns enkelt överföringen genom att köparen då klickar på knappen Lås upp betalning till säljare.
För leveransinformation rekommenderar vi att köparen kontaktar säljaren, alternativt spårar kollinumret via speditörens hemsida.
Fem tips för att komma igång med din e-handel
June 19, 2023
Flera plattformar i kö för att lansera Payson Checkout 2.0 – först ut är Quickbutik
April 29, 2016
Nyhet! Nu kan alla kunder som använder WooCommerce uppgradera till Payson Checkout
August 30, 2016
WyWallet försvinner som betalsätt
April 25, 2018
Att komma igång med en popup-butik
July 9, 2019
Så kan nystartade e-handlare växa på nätet
April 23, 2020